Pamācība
•
Viesis vai dalībnieks
Maksāšana par rezervācijām Indijā
Maksāšana par rezervācijām Indijā
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Viesis vai dalībnieks
Atmaksa Indijā
Vai jums ir paredzēta atmaksa par atceltu rezervāciju Indijā? Ņemiet vērā, ka vietējās kredītkaršu politikas var ietekmēt atmaksas saņemšana… - Viesis vai dalībnieks
Drošības padomi mājokļa izvēlē
No vērtējumiem līdz drošības funkcijām – uzziniet, kā atrast mājokli, kur justies droši un neapdraudēti.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties