Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Kā rīkoties, ja reģistrējoties rezervētais mājoklis nav tīrs

Vispirms nosūtiet ziņojumu saimniekam, lai apspriestu risinājumu. Visticamāk, saimnieks varēs jums palīdzēt atrisināt šo problēmu. Ja saimnieks nevar jums palīdzēt vai vēlaties pieprasīt atmaksu, esam jūsu rīcībā.

Sūtīt atmaksas pieprasījumu

Kā sagatavoties:

  1. Apkopojiet pierādījumus: ja iespējams, uzņemiet bildes vai video, lai dokumentētu problēmas, piemēram, trūkstošas vai salauztas papildērtības.
  2. Iesniedziet pieprasījumu: aprakstiet problēmu, iesniedziet bildes vai videoklipus, ja iespējams. Jūs varat lūgt saimniekam novērst problēmu, pieprasīt uzkopšanas maksas atmaksu vai nopietnu problēmu gadījumā pieprasīt rezervācijas atcelšanu un saņemt pilnu atmaksu par atlikušajām naktīm.
  3. Gaidiet atbildi: ja saimnieks atsaka vai neatbild, varat lūgt palīdzību Airbnb. Airbnb meklēs veidus, kā jums palīdzēt saskaņā ar rezervācijas maiņas un atmaksas politiku.

Airbnb iesaistīšana

Mēs vēlamies, lai saimnieki un viesi censtos atrisināt problēmas savā starpā, taču apzināmies, ka tas ne vienmēr ir iespējams. Ja rodas problēma, kuru nevar atrisināt kopā ar saimnieku (vai saimnieks noraida jūsu atmaksas pieprasījumu vai neatbild uz to), informējiet Airbnb par to, un kāds no mūsu komandas jums palīdzēs.

Ja konstatēsim, ka uz problēmu ir attiecināms AirCover segums, mēs jums atmaksāsim pilnu vai daļēju summu vai atkarībā no apstākļiem piemeklēsim līdzīgu vai labāku mājokli.

Atcerieties, ka jūs varat ziņot par jebkuru problēmu 72 stundu laikā no tās konstatēšanas brīža.

Ja konstatējat problēmas, kas var radīt tūlītēju veselības apdraudējumu, piemēram, blaktis, pelējumu vai citus alergēnus, lūdzu, nepieciešamības gadījumā sazinieties ar vietējiem neatliekamās palīdzības dienestiem. Ja jums ir nepieciešama palīdzība saistībā ar rezervāciju, varat nosūtīt Airbnb pieprasījumu, un mēs atradīsim atbilstošu risinājumu saskaņā ar rezervācijas maiņas un atmaksas politiku.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Viesis vai dalībnieks

    Atkārtotas rezervēšanas un atmaksas politika

    Lūdzu, pārskatiet atkārtotas rezervēšanas un atmaksas politiku.
  • Viesis vai dalībnieks

    AirCover viesiem

    AirCover aizsardzība viesiem ir iekļauta katrā rezervācijā. Ja saistībā ar Airbnb mājokli radīsies nopietna problēma, ko saimnieks nevarēs a…
  • Viesis vai dalībnieks

    Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma

    Ja uzturēšanās laikā atklājas kas negaidīts, vispirms nosūtiet ziņojumu saimniekam, lai apspriestu risinājumu. Visticamāk, saimnieks varēs j…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties