Pamācība
•
Viesis vai dalībnieks
Atceltas rezervācijas atkārtota veikšana
Atceltas rezervācijas atkārtota veikšana
Change of plans? Not a problem! While canceled reservations can’t be restored, you can contact the Host and make a new reservation.
Message the Host and make sure you reach an agreement before rebooking. They'll send you a special offer with the specific agreed booking details. You’ll have 24 hours to accept the special offer.
Ziņojumu sūtīšana saimniekam, lai veiktu atkārtotu rezervāciju
- Dodieties uz Ceļojumi un noklikšķiniet uz Atceltie.
- Pieskarieties rezervācijai, kuru vēlaties atkārtot.
- Noklikšķiniet uz Sūtīt ziņu saimniekam.
- Dodieties uz Ceļojumi un pieskarieties Atceltie.
- Pieskarieties rezervācijai, kuru vēlaties atkārtot.
- Pieskarieties Sūtīt ziņu saimniekam.
- Dodieties uz Ceļojumi un pieskarieties Atceltie.
- Pieskarieties rezervācijai, kuru vēlaties atkārtot.
- Pieskarieties Sūtīt ziņu saimniekam.
- Dodieties uz Ceļojumi un pieskarieties Atceltie.
- Pieskarieties rezervācijai, kuru vēlaties atkārtot.
- Pieskarieties Sūtīt ziņu saimniekam.
If you didn't get a full refund for the original canceled reservation, you can contact us to request a full refund after you rebook.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Kā atjaunot viesa atceltu rezervāciju?
Ja vēlaties atjaunot atceltu rezervāciju, jums ir jāsazinās ar viesi un jālūdz viņam veikt jaunu rezervāciju. - Viesis vai dalībnieks
Piedzīvojuma rezervācijas apstiprinājuma atrašana
Rezervācijas apstiprinājums ir atrodams sadaļā Ceļojumi, un mēs nosūtīsim jums apstiprinājuma e-pastu pēc piedzīvojuma rezervēšanas. - Viesis vai dalībnieks
Kā rezervēt ceļojumu, izmantojot uzaicinājumu bonuspunktus?
Apstiprināti ceļojumu bonuspunkti tiek automātiski pievienoti jūsu kontam. Jūsu ceļojumu bonuspunkti būs redzami apmaksas lapā, kad apmaksās…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties