Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Uzņemt viesus

Izveidojiet ieplānotus ziņojumus un nosūtiet tos viesiem automātiski

Want better communication with less effort? Use scheduled messages to save time by automatically sending messages based on triggers like a new reservation, check-in, or check-out.

Personalizing templates with shortcodes

The templates can be personalized with shortcodes, which are placeholders you can choose that automatically fill in guest, reservation, and listing details. You can access shortcodes through a drop-down menu when you compose a message. You’ll also have to add the corresponding information for each shortcode in your listings, such as check-in and checkout times, or else the shortcode will display as unavailable in the message.

Scheduled messages

Common use cases for scheduled messaging and shortcodes (indicated in bold) include:

Sending a thank you message shortly after booking

  • Dear guest first name, thank you for confirming your reservation
  • I am excited to welcome you on check-in date on or after our check-in time, which is check-in time
  • As a reminder, here are our house rules: house rules

Sending a check-in reminder a couple days before the trip starts

  • The listing is at address and here are the directions: directions
  • The wifi network is called wifi name and the password is wifi password
  • Let me know if you need any advice about city

Sending a checkout reminder the morning before the trip ends

  • Quick reminder that checkout is tomorrow (checkout date) any time before checkout time
  • As a reminder, your confirmation code is confirmation code

Shortcodes

The full list of shortcodes includes:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

You can always choose to skip, customize, or send messages early, and you’ll be able to review a full timeline of every message sent for each reservation.

If you want to send these templates manually instead of automatically, learn more about quick replies.

Ieplānota ziņojuma izveide 

Kad izveidosiet un ieplānosiet sludinājuma ziņojumu, tas tiks piemērots pašreizējām un gaidāmajām rezervācijām. Ieplānotie ziņojumi tiek nosūtīti atbilstoši mājokļa laika joslai. No veidnes valodas ir atkarīgs tas, kā tiks tulkoti īskodi.

Ieplānotā ziņojuma izveide datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un pēc tam – uz Izvēlne.
  2. Sadaļā Iestatījumi noklikšķiniet uz Ieplānotie ziņojumi.
  3. Noklikšķiniet uz + Jauns ziņojums.
  4. Ierakstiet nosaukumu, lai šo veidni varētu atpazīt.
  5. Uzrakstiet ziņojumu un pielāgojiet to, ievietojot īskodus.
  6. Ievērojiet ziņojuma valodas iestatījumus.
  7. Izvēlieties sludinājumus, uz kuriem attiecas šis ziņojums.
  8. Izvēlieties darbību, kas aktivizēs ziņojumu: Rezervācija apstiprināta, Reģistrēšanās vai Izrakstīšanās.
  9. Izvēlieties laiku pirms vai pēc darbības, kas aktivizēs ziņojuma nosūtīšanu.
  10. Noklikšķiniet uz Saglabāt.


Messages won’t be scheduled for last minute bookings or short stays where the trigger time is greater or equal to the lead time.

  • If a trigger is set for 2 days before checkout, but the stay is only 1 or 2 days long, the schedule will be skipped.
  • If a trigger is set for 1 day before check-in, but the booking is made last minute the day before check-in, the schedule will be skipped.

Ieplānotā ziņojuma rediģēšana

Ieplānotā ziņojuma rediģēšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un pēc tam – uz Izvēlne.
  2. Sadaļā Iestatījumi noklikšķiniet uz Ieplānotie ziņojumi.
  3. Noklikšķiniet uz veidnes, kuru vēlaties rediģēt.
  4. Veiciet izmaiņas un noklikšķiniet uz Saglabāt.

Ieplānoto ziņojumu pārskatīšana konkrētam viesim 

Varat pārbaudīt iepriekšējos un gaidāmos ieplānotos ziņojumus, pārskatot viesa saraksti un ieplānotās sarakstes dialogu.

Ieplānotā ziņojuma pārskatīšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un izvēlieties saraksti ar viesi.
  2. Blakus ziņojuma teksta lodziņam noklikšķiniet uz ieplānoto ziņojumu ikonas ar pulksteni.


You’ll get a list of all scheduled messages that have been sent or skipped, as well as messages that will be sent in the future. If a guest has multiple reservations, each reservation’s timeline is collapsible.

Izmaiņu veikšana ieplānotajā ziņojumā pirms tā nosūtīšanas

Gaidāmā ieplānotā ziņojuma saturu varat izlaist, nosūtīt ziņojumu agrāk vai mainīt to pirms nosūtīšanas, nemainot veidni.

Ieplānotā ziņojuma pārskatīšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un izvēlieties saraksti ar viesi.
  2. Blakus ziņojuma teksta lodziņam noklikšķiniet uz ieplānoto ziņojumu ikonas.
  3. Izvēlieties ziņojumu un noklikšķiniet uz Rediģēt, Izlaist vai Sūtīt tūlīt.

Ieplānotā ziņojuma noņemšana no sludinājuma

Ieplānotā ziņojuma noņemšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un pēc tam – uz Izvēlne.
  2. Sadaļā Iestatījumi noklikšķiniet uz Ieplānotie ziņojumi.
  3. Noklikšķiniet uz veidnes, no kuras vēlaties noņemt sludinājumu.
  4. Dodieties uz Sludinājumi un noklikšķiniet uz Rediģēt.
  5. Atceliet sludinājumu atlasi un noklikšķiniet uz Saglabāt.


Ieplānotā ziņojuma dzēšana visiem sludinājumiem

Dzēšot veidni, tiks noņemti visi turpmākie nenosūtītie ieplānotie ziņojumi visos ar veidni saistītajos sludinājumos.

Ieplānotā ziņojuma dzēšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ziņojumi un pēc tam – uz Izvēlne.
  2. Sadaļā Iestatījumi noklikšķiniet uz Ieplānotie ziņojumi.
  3. Izvēlieties veidni, kuru vēlaties dzēst.
  4. Ritiniet līdz Dzēst veidni un pēc tam noklikšķiniet uz šī elementa.

Hosting with a team or co-host

If you host with a team, team members with guest management permissions will share the same set of scheduled messages, and all messages will be sent from the team owner. Any of the team members will be able to skip and edit upcoming scheduled messages, and create new templates that can be used by the team. Any saved messages you previously created will now be accessible in your team’s shared messages.

If you host with a co-host, your co-host can access your scheduled message history and upcoming message list from each conversation’s message thread, and will be able to skip and edit upcoming scheduled messages. Your co-host will also be able to apply their own templates to your listing, but they won’t be able to view or edit your templates.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Saimnieks

    Izveidojiet un nosūtiet viesiem ātrās atbildes

    Saimnieki var izveidot ātro atbilžu veidnes un personalizēt tās ar īsajiem kodiem, kas dinamiski ievieto ziņojumā viesu, rezervācijas un slu…
  • Saimnieks

    Papildērtību apstiprināšana

    Viesi biežāk izvēlas mājokļus, kuru sludinājuma informācija ir precīza un atbilst profesionāla noformējuma pamatprasībām.
  • Saimnieks

    Kas ir uzdevumu veidnes?

    Uzdevumu veidnes ļauj sagatavot darbību pārbaudes sarakstu un iepriekš noteikt uzdevumu iestatījumus, ko turpmāk varat izmantot uzdevumu izv…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties