Aizvērt un iet uz saturu
    Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem
    Rezervēšana un ceļošana

    Vai attaisnojošu apstākļu politika attiecas uz manu rezervāciju Covid-19 pandēmijas laikā?

    Mūsu oficiālajā rakstā esam sīki paskaidrojuši, kā attaisnojošo apstākļu politika attiecas uz atcelšanas gadījumiem, kas veikti Covid-19 dēļ.

    Šis kopsavilkums palīdzēs jums noteikt, vai rezervācija atbilst prasībām.

    Rezervācija atbilst prasībām, ja spēkā ir visi tālāk norādītie nosacījumi:

    • Jūs veicāt rezervāciju 2020. gada 14. martā vai agrāk
      • un reģistrēšanās datums ir paredzēts laika posmā no rītdienas līdz: 2020. gada 31. oktobris,
      • un jūs vēl neesat rezervāciju atcēlis,
      • un jūs neesat jau reģistrējies,
      • un jūs nevarat izmantot rezervāciju pandēmijas dēļ.

    Ja spēkā ir visi šie nosacījumi, varat rezervāciju atcelt patstāvīgi, un procesa laikā jums tiks piedāvātas dažādas atcelšanas un atmaksas saņemšanas iespējas. Lai atceltu saskaņā ar šo politiku, jums ar dokumentiem jāpierāda vai jāapliecina, ka nevarat izmantot rezervāciju Covid-19 dēļ.

    Piezīme. Ja esat saslimis ar Covid-19, varat atcelt rezervāciju saskaņā ar šo politiku neatkarīgi no rezervācijas informācijas, sazinoties ar mūsu kopienas atbalsta komandu. Jums tas būs jāapstiprina, iesniedzot dokumentus.

    Rezervācija neatbilst prasībām, ja atceļat Covid-19 dēļ un ir spēkā kāds no tālāk norādītajiem nosacījumiem:

    • Rezervācija tika veikta pēc 2020. gada 14. marta vai
    • reģistrēšanās datums ir paredzēts vēlāk par: 2020. gada 31. oktobris, vai
    • rezervācija jau ir atcelta, vai
    • jūs jau reģistrējāties.

    Ja atcelsiet prasībām neatbilstošu rezervāciju, atmaksas apmērs būs atkarīgs no saimnieka vai rīkotāja noteiktās atcelšanas politikas, un pirms atcelšanas apstiprināšanas mēs parādīsim jums atmaksas apmēru. Šādā gadījumā izmaksas saimniekam vai rīkotājam un atmaksas viesiem vai dalībniekiem tiks izsniegtas saskaņā ar saimnieka vai rīkotāja noteikto atcelšanas politiku, kurai piekritāt, veicot rezervāciju.

    Piezīme. Kad rezervācija tiek atcelta, Airbnb izsniedz izmaksu gan saimniekam vai rīkotājam, gan arī viesim vai dalībniekam, kā to paredz saimnieka vai rīkotāja noteiktā atcelšanas politika. Šī iemesla dēļ pirms seguma izsludināšanas vai pagarināšanas atceltās rezervācijas netiks pārskatītas.

    Papildu iespējas, ja rezervācija neatbilst prasībām

    Ja jūsu plāni ir elastīgi, varat apsvērt iespēju vienoties ar saimnieku vai rīkotāju par rezervācijas maiņu uz vēlāku datumu.

    Jūs varat arī sazināties ar saimnieku vai rīkotāju, lai pieprasītu papildu atmaksu. Ja saimnieks vai rīkotājs piekritīs, būs iespējams izmantot risinājumu centru, lai droši pārskaitītu jums naudu.

    Sīkāka informācija

    Mēs turpināsim vērot Covid-19 pandēmijas gaitu un plānojam sniegt jaunāko informāciju par šo politiku katra mēneša 1. un 15. datumā. Ja jūsu rezervācija sākas pēc noteiktā datuma (2020. gada 31. oktobris), lūdzu, atgriezieties vēlāk (2020. gada 1. oktobris), lai saņemtu jaunāko informāciju par atbilstību prasībām.

    Saistītie raksti
    Vai saņēmāt vajadzīgo palīdzību?

    Piesakieties, lai saņemtu personalizētu atbalstu

    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Reģistrēties
    Vai nevarat atrast meklēto?
    Atrodiet konkrētām kategorijām atbilstošu saturu šajās citās palīdzības centra sadaļās.