Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Kopienas politika

Airbnb ārpusplatformas politika

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Uzņemot viesus ar Airbnb, jūs piekrītat ievērot mūsu noteikumus un politiku, tostarp mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumus, kurus mēs paturam tiesības īstenot pēc saviem ieskatiem. Atkārtotu vai smagu pārkāpumu gadījumā mēs varam bloķēt vai neatgriezeniski deaktivizēt personas kontu.

Lai aizsargātu mūsu kopienu un uzņēmumu, ir aizliegta šāda rīcība:

Izvediet cilvēkus no Airbnb platformas, lai veiktu jaunas, daļējas vai turpmākas rezervācijas

    • Sazināšanās ar potenciālajiem viesiem pirms rezervācijas veikšanas Airbnb, lai izņemtu rezervāciju no Airbnb (piemēram, piedāvājot atlaides rezervācijai ārpus Airbnb)
    • Lūgums viesiem pirms rezervācijas pieprasījumu apstiprināšanas aizpildīt veidlapas vai zvanīt, sūtīt e-pastu vai citādi sazināties ar jums, izmantojot ar Airbnb nesaistītu saziņas pakalpojumu
    • Esošo pilno vai daļēju rezervāciju atcelšana un atkārtota rezervācija Airbnb platformā
    • Lūgums viesiem veikt rezervācijas ārpus Airbnb atkārtotām vai turpmākām rezervācijām
    • Saites vai iegulšanas pogas (piemēram, kājām, galvenes), kas noved cilvēkus no Airbnb uz citu vietni visos ziņojumos viesiem, tostarp e-pasta ziņojumos, kas nosūtīti, izmantojot Airbnb e-pasta aizstājvārda funkciju

    Lūgums viesiem norādīt vai izmantot kontaktinformāciju vai identitātes informāciju veidos, kas nav saistīti ar viņu uzturēšanos, vai arī tas kaitē viņu uzturēšanās kvalitātei.

    • Kontaktinformācijas lūgšana viesiem pirms rezervācijas veikšanas; visai saziņai ar viesiem pirms rezervācijas ir jābūt Airbnb
    • Viesu pieprasīšana e-pastam, pasta adresei vai citiem saziņas kanāliem, izmantojot Airbnb sarakstes sistēmu, vai pa e-pastu pēc rezervācijas veikšanas
      Lūgums viesiem sniegt kontaktinformāciju pēc rezervācijas, lai veiktu bonuspunktu pārbaudes vai iepriekšējās darbības pārbaudes
    • Lūgums viesiem pirms ierašanās nosūtīt sava valsts izdotā personu apliecinošā dokumenta bildes, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams juridisku vai atbilstības iemeslu dēļ, kā norādīts tālāk
    • Lūgums sniegt vai izmantot viesu kontaktinformāciju, lai veiktu papildu maksājumus ārpus Airbnb platformas; visiem maksājumiem, kas saistīti ar viesa uzturēšanos, tostarp uzturēšanās pagarināšanai (un papildus tālāk norādītajiem izņēmumiem), ir jāveic Airbnb (piemēram, izmantojot Risinājumu centru)
    • Airbnb sniegtās kontaktinformācijas izmantošana citiem nolūkiem, kas pārkāpj mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumus
    • Pārdošana, koplietošana vai viesu kontaktinformācijas izmantošana mārketinga paziņojumiem vai viesu reģistrēšanai kontaktpersonu sarakstiem

    Izņēmumi

    • Jūs varat pieprasīt papildu kontaktinformāciju/identitātes informāciju, ja tā ir nepieciešama juridisku vai atbilstības apsvērumu dēļ, un saimnieks to var pārbaudīt pēc Airbnb pieprasījuma (piemēram, vietējie likumi, NAMĪPAŠNIEKU BIEDRĪBU noteikumi, ēkas drošības noteikumi). Šādos gadījumos saimniekiem sludinājuma aprakstā ir jāiekļauj informācija par to, kas ir nepieciešams un kāpēc, lai viesi pirms rezervācijas saprastu, ka šī papildu darbība ir obligāta. Saimnieki ir atbildīgi par piemērojamo datu privātuma likumu ievērošanu.
    • Pēc rezervācijas apstiprināšanas varat lūgt viesim apstiprināt, ka Airbnb norādītā kontaktinformācija ir piemērots veids, kā sazināties ceļojuma laikā, vai ja viesis pēc rezervācijas pieprasa alternatīvu vai saziņu
    • Jūs varat izmantot alternatīvu saziņas veidu ar viesi, ja viesis to pieprasa pēc rezervācijas veikšanas (piemēram, tērzēšanas aplikāciju), tomēr jums ir jānodrošina, lai šāda saziņa atbilstu citām šīs politikas prasībām.

    Izvediet cilvēkus no Airbnb platformas, lai saņemtu atsauksmes un atsauksmes

    Jūs nedrīkstat lūgt viesiem sniegt atsauksmes par Airbnb uzturēšanos vietnē, kas nav Airbnb, vai aizpildīt aptauju par Airbnb mājokli, kas nav Airbnb vietnē (piemēram, veidlapa ārpus Airbnb), ja vien neesat apstiprināts viesnīcas partneris. Šīs darbības sniedz vērtīgu informāciju par viesa uzturēšanos ārpus Airbnb kopienas. Mēs vēlamies, lai viesi sniegtu atsauksmes tieši par Airbnb, lai citi viesi varētu gūt labumu no saviem ieskatiem.

    Lūgums viesiem izmantot citas vietnes vai aplikācijas, lai fiziski piekļūtu savam sludinājumam

    • Lūgums viesiem izveidot atsevišķu kontu vai reģistrēties citā vietnē, neskaitot Airbnb.com, lai piekļūtu sludinājumam
    • Lūgums viesiem instalēt trešās puses aplikāciju, lai piekļūtu sludinājumam; visiem Airbnb sludinājumiem jābūt pieejamiem viesiem, nepieprasot, ka viņiem ir cita aplikācija vai konts

    Izņēmumi

    • Ir atļauta papildu reģistrācija vai papildu aplikāciju uzstādīšana, ja tas ir nepieciešams juridisku vai atbilstības iemeslu dēļ, ko saimnieks var rakstiski pārbaudīt pēc Airbnb pieprasījuma (piemēram, vietējie likumi, NAMĪPAŠNIEKU BIEDRĪBU noteikumi, ēkas drošības noteikumi). Šādos gadījumos saimniekiem sludinājuma aprakstā ir jāiekļauj informācija par to, kas ir nepieciešams un kāpēc, lai viesi saprastu, ka šī papildu darbība ir obligāta prasība pirms rezervācijas veikšanas.
    • Bezatslēgas iekļūšanas aplikācijas un aplikācijas, kas atvieglo viesu pieredzi uzturēšanās laikā (piemēram, Sonos, Nest, konsjerža aplikācijas), ja vien tās nav obligātas
    Vai šis raksts bija noderīgs?

    Saistītie raksti

    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Pieteikties vai reģistrēties