Aizvērt un iet uz saturu
    Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem
    Gaidīšanas laiks šobrīd ir ilgāks nekā parasti
    Koronavīrusa (Covid-19) ietekmē pašlaik saņemam daudz pieprasījumu, kā arī mūsu darbinieku skaits ir samazināts. Ja jūsu rezervācija ir paredzēta pēc vairāk nekā 72 stundām, lūdzu, sazinieties ar mums, kad līdz reģistrēšanās brīdim būs atlicis mazāk laika, lai mēs varētu palīdzēt tiem, kuriem tas nepieciešams tūlītēji. Lai mainītu vai atceltu rezervāciju, dodieties uz ceļojumu lapu vai izmitināšanas vadības paneli.

    Kādas ir iespējas atcelt mājokļa rezervāciju koronavīrusa (COVID-19) dēļ?

    Atkarībā no tā, kad veicāt rezervāciju, uz tās atcelšanu var pilnībā attiekties mūsu attaisnojošo apstākļu politika. Ja par jūsu rezervāciju netiek automātiski piešķirta atmaksa, piedāvājam papildu iespējas.

    Viesiem

    Ja jūsu rezervācija neatbilst mūsu attaisnojošo apstākļu politikas prasībām, varat pārbaudīt, vai jūsu rezervācijai ir elastīgas atcelšanas iespējas. Tādā gadījumā varat izmantot pieejamās standarta iespējas rezervāciju mainīt vai atcelt.

    Atcelšanas pieprasījums saimniekam

    Jums var būt iespēja pieprasīt atcelšanu tieši saimniekam un saņemt atmaksu pilnā apmērā rezervācijām, kas veiktas 2020. gada 10. martā vai agrāk, ar reģistrēšanās datumu 2020. gada 1. jūnijs vai agrāk, un rezervācijām, kas veiktas laikā no 2020. gada 10. marta līdz 2020. gada 1. jūnijam.

    Lai to izdarītu, jums jāpiesakās savā kontā interneta pārlūkprogrammā (neizmantojot Airbnb aplikāciju). Baneris lapā Mainīt vai atcelt piedāvās informāciju par to, kā pieprasīt atmaksu no saimnieka.

    1. Dodieties uz Ceļojumi un atrodiet ceļojumu, kuru vēlaties atcelt.
    2. Noklikšķiniet uz Rādīt ceļojuma informāciju.
    3. Pārskatā noklikšķiniet uz pieskarieties Rādīt plašāku informāciju.
    4. Noklikšķiniet vai pieskarieties Mainīt vai atcelt.
    5. Sadaļā Atcelt rezervāciju noklikšķiniet vai pieskarieties Tālāk.
    6. Atlasiet COVID-19 (koronavīruss) kā atcelšanas iemeslu.
    7. Noklikšķiniet vai pieskarieties Lūgt atmaksu pilnā apmērā.

    Lai sniegtu atbildi, saimniekam būs 48 stundas vai 24 stundas, ja rezervācija sākas nedēļas laikā. Ja saimnieks piekritīs atcelt, mēs nosūtīsim atmaksu, izmantojot jūsu sākotnējo maksāšanas veidu, tostarp pakalpojuma nodevas summu. Uzziniet vairāk par atmaksām.

    Ja saimnieks nepiekritīs, jūs joprojām varat atcelt, un atmaksas apjoms būs atkarīgs no saimnieka standarta atcelšanas politikas.

    Citas iespējas

    Ja uz rezervāciju neattiecas attaisnojošo apstākļu politika vai saimnieks nepiekrīt atcelšanai, vienmēr varat nosūtīt saimniekam ziņojumu, lai uzzinātu, vai viņš vēlas piešķirt jums lielāku atmaksu. To iespējams paveikt risinājumu centrā.

    Saimniekiem

    Ja viesis pieprasījis atcelšanu, saņemsiet e-pasta ziņojumu ar jautājumu, vai piekrītat atmaksai pilnā apmērā. Ja reģistrēšanās laiks ir tuvāko 7 dienas, atbilde jāsniedz 24 stundu laikā. Pārējos gadījumos atbilde jāsniedz 48 stundu laikā. Lai atbildētu uz pieprasījumu:

    1. E-pasta ziņojumā noklikšķiniet vai pieskarieties Atbildēt viesim, un jūs tiksiet novirzīts uz Airbnb.
    2. Noklikšķiniet uz Piešķirt pilnu atmaksu vai Noraidīt atmaksu.

    Ja piekrītat piešķirt pilnu atmaksu, tas neietekmēsjūsu supersaimnieka statusu.

    Citas iespējas

    Ja COVID-19 dēļ vēlaties atcelt rezervāciju, kas neatbilst mūsu attaisnojošo apstākļu politikas prasībām, nosūtiet ziņojumu viesim un lūdziet atcelt rezervāciju. Ja atcelšanu ierosinājis viesies, soda sankcijas saimniekiem netiek piemērotas.

    Ja viesis nepiekrīt atcelt rezervāciju, to joprojām var atcelt, tomēr tiks piemērotas sankcijas.

    Vai saņēmāt vajadzīgo palīdzību?

    Piesakieties, lai saņemtu personalizētu atbalstu

    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Reģistrēties