Atcelšanas iespējas Covid-19 dēļ
Rezervācijas, kas veiktas līdz 2020. gada 14. martam (ieskaitot)
Ja rezervācija tika veikta līdz 2020. gada 14. martam (ieskaitot) un jūsu ceļošanas plānus ir ietekmējis Covid-19, jūs varat uzzināt, kādas ir jūsu pašreizējās atcelšanas un atmaksas iespējas, dodoties uz sadaļu Rezervācijas atcelšana un izvēloties iespējuMani ceļošanas plāni ir mainījušies Covid-19 pandēmijas dēļ.
Atkarībā no apstākļiem, iespējams, redzēsiet vismaz vienu no tālāk norādītajām iespējām:
- Atmaksa saskaņā ar saimnieka vai rīkotāja noteikto atcelšanas politiku.
- Naudas atmaksa pilnā apmērā pēc oficiālu dokumentu iesniegšanas izskatīšanai.
- Attaisnojošu apstākļu ceļojumu bonuspunkti.
- Pilnas atmaksas lūgšana saimniekam vai rīkotājam.
Rezervācijas, kas veiktas pēc 2020. gada 14. marta un pirms 2022. gada 31. maija
Ja rezervācija tika veikta pēc 2020. gada 14. marta un pirms 2022. gada 31. maija un jūsu ceļošanas plānus ir ietekmējis Covid-19, tiks piemērota saimnieka vai rīkotāja noteiktā atcelšanas politika. Taču, ja saslimsiet ar Covid-19, būs spēkā attaisnojošo apstākļu politika.
Ja rezervācija neatbilst pilnas atmaksas prasībām, vienmēr varat nosūtīt saimniekam ziņojumu, lai uzzinātu, vai saimnieks ir ar mieru piešķirt papildu atmaksu, izmantojot risinājumu centru.
Rezervācijas, kas veiktas 2022. gada 31. maijā vai vēlāk
Ja rezervācija tika veikta 2022. gada 31. maijā vai vēlāk un jūsu ceļošanas plānus ir ietekmējis Covid-19, tiks piemērota saimnieka vai rīkotāja noteiktā atcelšanas politika. Mūsu attaisnojošo apstākļu politika neattiecas uz šīm rezervācijām, ja tās tiek atceltas Covid-19 dēļ, taču tā tiek piemērota iekšzemes rezervācijām Dienvidkorejā gadījumos, kad viesis, dalībnieks, saimnieks vai rīkotājs slimo ar Covid-19.
Kas vēl jāņem vērā
Iepriekš sniegtā informācija neattiecas uz Luxe rezervācijām. Uz tām attiecas atsevišķa Luxe rezervāciju maiņas un atmaksas politika. Saistībā ar Luxe rezervācijām, kas veiktas pirms 2020. gada 20. marta, skatiet Airbnb Luxe reakciju uz Covid-19 un, ja jums rodas kādi jautājumi, sazinieties ar ceļojumu autoru.
Saistītie raksti
- Pamācība•Viesis vai dalībnieksKad saņemsiet atmaksuLai gan atmaksas tiek izsniegtas gandrīz nekavējoties, tās lielākoties pienāk 10 dienu laikā, turklāt noteiktiem maksājumu veidiem un noteik…
- Pamācība•SaimnieksAtmaksas veikšana viesimViesiem izsniegtās atmaksas veids ir atkarīgs no tā, vai atmaksa tiek veikta pirms vai pēc viesu ceļojuma.
- Kopienas politika•Viesis vai dalībnieksAttaisnojošu apstākļu politika un koronavīruss (Covid-19)Uzziniet vairāk par attaisnojošu apstākļu politikas segumu attiecībā uz Covid-19.