Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Radās ar maksājumu saistīta problēma

Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:

  • Your credit or debit card has expired
  • The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
  • The payment method you tried isn't accepted in your area
  • You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
  • Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
  • Fraud prevention has been triggered

    Tips to resolve common payment problems

    Vai šis raksts bija noderīgs?

    Saistītie raksti

    • Norēķini par ceļojumu

      Kad notiek rezervācijas maksas iekasēšana? Kā rīkoties, ja nevarat pabeigt darījumu? Izpratīsim finansiālo pusi un iegūsim atbildes uz šiem …
    • Viesis vai dalībnieks

      Kāpēc mana kredītkarte tiek noraidīta?

      Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, sākot no kredītkartes derīguma termiņa beigām līdz krāpšanas novēršanas pasākumiem. Sazinieties ar banku …
    • Viesis vai dalībnieks

      Pieņemtie maksājumu veidi

      Mēs atbalstām dažādus maksājuma veidus atkarībā no tā, kurā valstī reģistrēts jūsu maksājumu konts.
    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Pieteikties vai reģistrēties