Pamācība
•
Viesis vai dalībnieks
Radās ar maksājumu saistīta problēma
Radās ar maksājumu saistīta problēma
Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:
- Your credit or debit card has expired
- The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
- The payment method you tried isn't accepted in your area
- You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
- Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
- Fraud prevention has been triggered
Tips to resolve common payment problems
- If your credit or debit card has expired, update your payment method
- Double-check the billing address, ZIP code, and phone number of your credit or debit card
- Make sure the payment method is accepted in your area
- Check that your payment method has been confirmed
- Contact your bank or financial institution to find out why your card might be getting declined
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
Norēķini par ceļojumu
Kad notiek rezervācijas maksas iekasēšana? Kā rīkoties, ja nevarat pabeigt darījumu? Izpratīsim finansiālo pusi un iegūsim atbildes uz šiem …- Viesis vai dalībnieks
Kāpēc mana kredītkarte tiek noraidīta?
Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, sākot no kredītkartes derīguma termiņa beigām līdz krāpšanas novēršanas pasākumiem. Sazinieties ar banku … - Viesis vai dalībnieks
Pieņemtie maksājumu veidi
Mēs atbalstām dažādus maksājuma veidus atkarībā no tā, kurā valstī reģistrēts jūsu maksājumu konts.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties