Pamācība
•
Uzņemt viesus
Ja viesis neatbild uz jūsu ceļojuma izmaiņu pieprasījumu
Ja viesis neatbild uz jūsu ceļojuma izmaiņu pieprasījumu
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Ja viesis rezervē, taču neierodas
Viesa atcelšanas vai neierašanās gadījumā mēs ievērosim jūsu atcelšanas politiku un nosūtīsim jums izmaksu. - Viesis vai dalībnieks
Ceļojuma izmaiņu pieprasījuma atsaukšana
Izmaiņu pieprasījumu varat atsaukt, kamēr tas nav apstiprināts. Dodieties uz saviem ceļojumiem, lai atrastu pieprasījumu un to atceltu. - Saimnieks
Ja viesis jums liek justies neērti
Ja konstatējat, ka viesis pārkāpj kādu no mājokļa noteikumiem vai arī ir licis jums justies nedroši, varat atteikt ceļojuma pieprasījumu vai…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties