Pamācība
•
Uzņemt viesus
Kā sludinājumam pievienot reģistrēšanās un izrakstīšanās norādījumus?
Kā sludinājumam pievienot reģistrēšanās un izrakstīšanās norādījumus?
You can add or update the check-in and checkout instructions for your listing in your arrival editor. Guests will see your check-in method (such as smart lock, keypad, or lock box) but they won't see the detailed check-in instructions until 48 hours before check-in. The checkout instructions are available to guests prior to booking.
Reģistrēšanās norādījumu pievienošana
- Noklikšķiniet uz Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors noklikšķiniet uz Ierašanās ceļvedis.
- Noklikšķiniet uz Reģistrēšanās veids un izvēlieties atbilstošo iespēju.
- Pievienojiet reģistrēšanās norādījumus.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu .
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Reģistrēšanās veids un izvēlieties atbilstošo iespēju.
- Pievienojiet reģistrēšanās norādījumus.
- Pieskarieties pie Saglabāt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu .
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Reģistrēšanās veids un izvēlieties atbilstošo iespēju.
- Pievienojiet reģistrēšanās norādījumus.
- Pieskarieties pie Saglabāt.
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Reģistrēšanās veids un izvēlieties atbilstošo iespēju.
- Pievienojiet reģistrēšanās norādījumus.
- Pieskarieties pie Saglabāt.
Check-in method options
Options available for check-in methods include:
- Smart lock: A code or app is used to open a wifi-connected lock.
- Keypad: Tap in a code to open an electronic lock.
- Lockbox: A code opens a small safe with the key locked inside.
- Building staff: Someone will be available 24 hours a day to let guests in.
- In-person greeting: Guests will meet you or a Co-Host to pick up keys.
- Other: You can add a different method specific to your place.
Note: Self check-in may not be available in all countries.
Izrakstīšanās norādījumu pievienošana
- Noklikšķiniet uz Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors noklikšķiniet uz Ierašanās ceļvedis.
- Noklikšķiniet uz Izrakstīšanās norādījumi un pēc tam – uz Pievienot norādījumus.
- Norādiet nepieciešamo informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz saimnieka režīmu .
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Izrakstīšanās norādījumi un pēc tam – pie Pievienot norādījumus.
- Norādiet nepieciešamo informāciju un pieskarieties pie Saglabāt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz saimnieka režīmu .
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Izrakstīšanās norādījumi un pēc tam – pie Pievienot norādījumus.
- Norādiet nepieciešamo informāciju un pieskarieties pie Saglabāt.
- Pieskarieties pie Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
- Sadaļā Sludinājuma redaktors pieskarieties pie Ierašanās ceļvedis.
- Pieskarieties pie Izrakstīšanās norādījumi un pēc tam – pie Pievienot norādījumus.
- Norādiet nepieciešamo informāciju un pieskarieties pie Saglabāt.
Checkout instructions options
Keep it simple or add up to 140 characters of optional details, let guests know what to do when they checkout.
- Return keys: Tell your guests where to leave the keys.
- Lock up: Ask guests to lock the doors or close the windows.
- Turn things off: From the lights to the heating, detail what needs to be shut off.
- Throw trash away: Does the trash need to be sorted? Let your guests know.
- Gather used towels: Advise guests about how to deal with used towels.
- Additional requests: Add anything specific to your place.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Ceļojumu administrators
Vai izmaiņas rezervācijās, ko ceļojumu plānotāji veic citām personām, var veikt tikai šie plānotāji?
Jā, tikai ceļojumu plānotāji var mainīt vai atcelt kādu no savām rezervācijām. - Saimnieks
Editing multiple listings at the same time
Hosts using professional hosting tools can make bulk edits to selected listings at the same time. Informācija saimniekiem Kolumbijā
Mēs palīdzam Airbnb saimniekiem uzzināt par pienākumiem attiecībā uz viesu uzņemšanu, kā arī sniedzam vispārīgu pārskatu par dažādiem tiesīb…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties