Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Ja saimnieks atceļ rezervāciju

While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover, protection for guests against significant issues, including Host cancellations within 30 days of check-in. 

In the unlikely event a Host needs to cancel your booking within 30 days of check-in, you’ll automatically get a refund and we can help you find a similar or better home to rebook.

What to expect if your reservation is canceled

When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.

If your cancellation happens within 30 days of check-in, we can also assist in rebooking a comparable or better listing.

Have questions? Check out our Rebooking and Refund Policy for details and limitations of AirCover.

As always, you can contact us if you need more help.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties