Pamācība
•
Uzņemt viesus
Atmaksas veikšana viesim
Atmaksas veikšana viesim
It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours.
Once you send the money, the transaction is considered final.
Refunds prior to check-in
To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.
Lai piešķirtu viesim atmaksu:
- Noklikšķiniet uz Risinājumu centrs un pēc tam – uz Sūtīt naudu.
- Izvēlieties viesi, kuram nosūtīt naudu, un noklikšķiniet uz Tālāk.
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju.
- Noklikšķiniet uz Tālāk.
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Noklikšķiniet uz Tālāk un pēc tam – uz Sūtīt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu
. - Pieskarieties pie Rezervācijas un izvēlieties rezervāciju.
- Dodieties uz Sūtīt vai pieprasīt naudu.
- Pieskarieties pie Sūtīt naudu un pēc tam – pie Tālāk
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju, un pieskarieties pie Tālāk
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Sūtīt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu
. - Pieskarieties pie Rezervācijas un izvēlieties rezervāciju.
- Dodieties uz Sūtīt vai pieprasīt naudu.
- Pieskarieties pie Sūtīt naudu un pēc tam – pie Tālāk
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju, un pieskarieties pie Tālāk
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Sūtīt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Sūtīt naudu.
- Izvēlieties viesi, kuram nosūtīt naudu, un pieskarieties pie Tālāk.
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju.
- Pieskarieties Tālāk.
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties Tālāk un pēc tam Sūtīt.
Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Ja viesis atceļ rezervāciju
Ja viesis atcels rezervāciju, mēs jums par to paziņosim un automātiski atbloķēsim attiecīgos datumus kalendārā, lai jūs varētu uzņemt citus … - Saimnieks
Izmaksa jums, ja viesis atceļ rezervāciju
Ja viesis atceļ rezervāciju (pirms ceļojuma vai tā laikā), viesim ar dažiem izņēmumiem automātiski tiek piešķirta atmaksa saskaņā ar saimnie… Izmaiņas, atcelšana un atmaksa saimniekiem
Reizēm rodas problēmas, un vai nu jums, vai viesim ir jāmaina plāni. Lai viss noritētu bez sarežģījumiem, šeit ir sniegta noderīga informāci…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties