Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Uzņemt viesus

Kā sludinājumam pievienot reģistrēšanās un izrakstīšanās norādījumus?

You can add or update the check-in and checkout instructions for your listing in your arrival editor. Guests will see your check-in method (such as smart lock, keypad, or lock box) but they won't see the detailed check-in instructions until 48 hours before check-in. The checkout instructions are available to guests prior to booking.

Reģistrēšanās norādījumu pievienošana

  1. Noklikšķiniet uz Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
  2. Sadaļā Sludinājuma redaktors noklikšķiniet uz Ierašanās ceļvedis.
  3. Noklikšķiniet uz Reģistrēšanās veids un izvēlieties atbilstošo iespēju.
  4. Pievienojiet reģistrēšanās norādījumus.
  5. Noklikšķiniet uz Saglabāt.


Check-in method options

Options available for check-in methods include:

  • Smart lock: A code or app is used to open a wifi-connected lock.
  • Keypad: Tap in a code to open an electronic lock.
  • Lockbox: A code opens a small safe with the key locked inside.
  • Building staff: Someone will be available 24 hours a day to let guests in.
  • In-person greeting: Guests will meet you or a Co-Host to pick up keys.
  • Other: You can add a different method specific to your place.

Note: Self check-in may not be available in all countries.

Izrakstīšanās norādījumu pievienošana

  1. Noklikšķiniet uz Sludinājumi un izvēlieties sludinājumu, kurā veikt izmaiņas.
  2. Sadaļā Sludinājuma redaktors noklikšķiniet uz Ierašanās ceļvedis.
  3. Noklikšķiniet uz Izrakstīšanās norādījumi un pēc tam – uz Pievienot norādījumus.
  4. Norādiet nepieciešamo informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt.

Checkout instructions options

Keep it simple or add up to 140 characters of optional details, let guests know what to do when they checkout.

  • Return keys: Tell your guests where to leave the keys.
  • Lock up: Ask guests to lock the doors or close the windows.
  • Turn things off: From the lights to the heating, detail what needs to be shut off.
  • Throw trash away: Does the trash need to be sorted? Let your guests know.
  • Gather used towels: Advise guests about how to deal with used towels.
  • Additional requests: Add anything specific to your place.
Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties