Sludinājuma apraksta atjaunināšana pēc tam, kad viesis veicis rezervāciju
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Saistītie raksti
- Viesis vai dalībnieks
Viesu pievienošana rezervācijai vai noņemšana no tās
Pievienot viesus ceļojuma plānam vai noņemt viesus no tā var līdz pat rezervācijas sākumam. Lai veiktu šīs izmaiņas, dodieties uz ceļojuma i… - Viesis vai dalībnieks
Atcelšana uzturēšanās laikā
Mūsu atkārtotas rezervācijas un atmaksas politika var noderēt situācijās, kad mājoklis vai papildērtības neatbilst gaidītajam. - Saimnieks
Rezervāciju atcelšanas politika jūsu sludinājumā
Piemērotas atcelšanas politikas izvēle ir atkarīga no jums un jūsu sludinājuma. Jūs varat izvēlēties elastīgu, mēreni stingru, stingru vai ī…