Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Uzņemt viesus

Saimnieka veikta aktīva ceļojuma maiņa vai atcelšana

Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.

Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”

Changing

You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.

Canceling

Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.

In either case, message your guest to let them know what’s going on.

Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties