Saimnieka veikta aktīva ceļojuma maiņa vai atcelšana
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Saistītie raksti
- Saimnieks
Kā saimnieks atceļ rezervāciju
Rezervāciju varat atcelt kā saimnieks, taču, ja reģistrēšanās laiks ir tuvāko 24 stundu laikā, atcelšanas iespēja tiešsaistē var nebūt pieej… Piedzīvojumu civiltiesiskās apdrošināšanas programmas kopsavilkums
Informācija par šo svarīgo "AirCover saimniekiem" sastāvdaļu, kas sniedz Airbnb saimniekiem aizsardzību jebkurā situācijā.Izmaiņas, atcelšana un atmaksa saimniekiem
Reizēm rodas problēmas, un vai nu jums, vai viesim ir jāmaina plāni. Lai viss noritētu bez sarežģījumiem, šeit ir sniegta noderīga informāci…