Kā lasīt un sūtīt ziņojumus
It all starts with a message, whether you have a question about a listing or want to book a stay right away. Getting in touch with a Host starts a message thread you can always go back to, and once you’ve taken that first step, your inbox helps you keep all your communication organized for all your trips.
Just go to your Inbox and click on a message thread to read an existing message or send a new one. You can archive messages to keep your inbox focused.
If you’re a Host, find out more about how to manage your guest messages.
You do have to be logged in to your Airbnb account to read or send messages, and you can only send 25 messages within any 24-hour period (we don’t think you’ll need to send any more than that).
Note: If a message makes you feel uncomfortable or someone tries to get you to pay outside Airbnb, click or tap the flag or three dots next to the message and select report this message to let us know.
Saistītie raksti
- Viesis vai dalībnieks
Sazināšanās ar saimniekiem
Ja pirms rezervēšanas vēlaties uzzināt vairāk par mājokli vai piedzīvojumu, varat nosūtīt saimniekam vai rīkotājam ziņojumu Airbnb platformā… - Ceļojumu administrators
Kā notiek sarakste, izmantojot Airbnb for Work
Sarakstē ar saimnieku piedalīsies gan uzņēmuma ceļojumu administrators, gan darījumu ceļotājs. Profila atjaunināšana: mana nodarbošanās
Pastāstiet vairāk par savu profesiju, lai Airbnb kopiena varētu jūs labāk iepazīt.