Aizvērt un iet uz saturu
    Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem
    Gaidīšanas laiks šobrīd ir ilgāks nekā parasti
    Koronavīrusa (Covid-19) ietekmē pašlaik saņemam daudz pieprasījumu, kā arī mūsu darbinieku skaits ir samazināts. Ja jūsu rezervācija ir paredzēta pēc vairāk nekā 72 stundām, lūdzu, sazinieties ar mums, kad līdz reģistrēšanās brīdim būs atlicis mazāk laika, lai mēs varētu palīdzēt tiem, kuriem tas nepieciešams tūlītēji. Lai mainītu vai atceltu rezervāciju, dodieties uz ceļojumu lapu vai izmitināšanas vadības paneli.

    Kā iesniegt pieprasījumu par rezervācijas atcelšanu attaisnojošu apstākļu dēļ?

    Piezīme: ja jums jāatceļ rezervācija koronavīrusa (COVID-19) dēļ, lūdzu, izlasiet mūsu rakstu par atcelšanas iespējām.

    Kā atcelt

    Ja jums ir jāatceļ neparedzētu apstākļu dēļ, kas ir ārpus jūsu kontroles:

    1. Izlasiet mūsu attaisnojošo apstākļu politiku, lai pārbaudītu, vai tā uz jums attiecas.
    2. Pārbaudiet, vai jums pieejami visi nepieciešamie dokumenti.
    3. Atceliet savu mājokļa rezervāciju vai Airbnb piedzīvojumu.

    Kā tas darbojas

    Ja uz rezervāciju attiecas atzīti attaisnojošie apstākļi, jums tiks paziņots, ka rezervācija atbilst atcelšanas prasībām bez sankciju piemērošanas, un jūs saņemsiet pilnu atmaksu, ja esat viesis.

    Ja rezervācija netiek automātiski noteikta par prasībām atbilstošu, atceliet rezervāciju un pēc tam sazinieties ar mums, lai iesniegtu pieprasījumu. Mēs palīdzēsim veikt turpmākās darbības: jums būs jāiesniedz nepieciešamie dokumenti un jāgaida, līdz mūsu komanda izskatīs jūsu gadījumu. Pieprasījumi ir jāiesniedz 14 dienu laikā no atcelšanas brīža.