Aizvērt un iet uz saturu
    Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem
    Gaidīšanas laiks šobrīd ir ilgāks nekā parasti
    Koronavīrusa (Covid-19) ietekmē pašlaik saņemam daudz pieprasījumu, kā arī mūsu darbinieku skaits ir samazināts. Ja jūsu rezervācija ir paredzēta pēc vairāk nekā 72 stundām, lūdzu, sazinieties ar mums, kad līdz reģistrēšanās brīdim būs atlicis mazāk laika, lai mēs varētu palīdzēt tiem, kuriem tas nepieciešams tūlītēji. Lai mainītu vai atceltu rezervāciju, dodieties uz ceļojumu lapu vai izmitināšanas vadības paneli.

    Kā rīkoties, ja man ir jāatceļ rezervācija ārkārtas situācijas vai nenovēršamu apstākļu dēļ?

    Lūdzu, ņemiet vērā: šis raksts neattiecas uz apstākļiem, kas saistīti ar koronavīrusa (COVID-19) pandēmiju. Aplūkojiet mūsu rakstu par COVID-19 attaisnojošiem apstākļiem, lai uzzinātu par politiku attiecībā uz ar COVID-19 saistītajiem apstākļiem, jo īpaši par politikas ierobežojumiem attiecībā uz rezervācijām, kas veiktas pēc 2020. gada 14. marta.

    Kā tas darbojas

    Iespējams, ka mēs varēsim atmaksāt rezervācijas summu vaiatcelt sankcijas, ja jums ir jāatceļ rezervācija neparedzētu apstākļu dēļ, kurus jūs nespējat ietekmēt. Tālāk ir uzskaitīti apstākļi, uz kuriem attiecas mūsu attaisnojošu apstākļu politika. Pirms atcelšanas pārbaudiet, vai attiecīgie apstākļi ir iekļauti sarakstā un vai jums ir nepieciešamie dokumenti.

    Svarīgi atcerēties, ka atcelšana bez sankcijām ir pieejama tikai tādu apstākļu dēļ, kas radušies pirms jūsu rezervācijas oficiālā reģistrēšanās datuma. Turklāt mūsu attaisnojošu apstākļu politika neattiecas uz Luxe vai Luxury Retreats rezervācijām, uz kurām attiecas atsevišķaLuxe atmaksas politika.

    Apstākļi, kuros nepieciešami dokumenti

    Saimnieka, piedzīvojuma rīkotāja, viesa, partnersaimnieka, piedzīvojuma līdzrīkotāja, papildu viesa, tuva ģimenes locekļa vai aprūpētāja nāve. Jums būs jāiesniedz kāds no šiem dokumentiem:

    • Miršanas apliecība.
    • Paziņojums par nāvi.
    • Ziņu raksts, kurā minēts aizgājējs.
    • Policijas ziņojums.

    Negaidīta smaga slimība vai trauma, kas skar saimnieku, piedzīvojuma rīkotāju vai kādu ceļotāju grupas dalībnieku. Jums būs jāiesniedz ārsta izziņa, kas apliecina, ka persona nevar uzņemt viesus vai ceļot negaidītas smagas slimības vai traumas dēļ. Izziņai jābūt noformētai ar datumu pēc rezervācijas veikšanas dienas un iesniegtai 14 dienu laikā no atcelšanas brīža. Šobrīd mūsu attaisnojošu apstākļu politika neattiecas uz iepriekš pastāvējušām slimībām, kas lietotājam ir bijušas zināmas rezervācijas veikšanas brīdī.

    Valdības noteikti pienākumi, tostarp zvērinātā pienākums, ceļošanas ierobežojumi, pavēste ierasties tiesā un iesaukums karadienestā. Jums būs jāiesniedz oficiālā paziņojuma kopija, kas izsniegta pēc rezervācijas veikšanas datuma un kurā ir norādīts pienākuma veicēja vārds.

    Neparedzēti īpašuma bojājumi, uzturēšanas vai papildērtību sarežģījumi Airbnb mājoklī, kuru dēļ tajā ir bīstami uzņemt viesus vai nebūs pieejamas tādas pamatērtības kā tekoša ūdens padeve. Tas neietver plānotus remontdarbus. Jums būs jāiesniedz visi šie dokumenti:

    • Pierādījumi, ka problēma tiek novērsta.
    • Paredzamais laiks, kad tā tiks novērsta.
    • Rēķins par veiktajiem remontdarbiem.
    • Bojājumu fotoattēli.

    Transporta tīkla traucējumi, kas padara neiespējamu nokļūšanu galamērķī, tostarp slēgti ceļi un atcelti lidojumi gadījumos, kad nav pieejami citi pārvietošanās līdzekļi. Tas attiecas arī uz slēgšanu un atcelšanu dabas katastrofu, piemēram, zemestrīču vai spēcīgu vētru, dēļ. Jums būs jāiesniedz paziņojums par ceļa slēgšanu vai aviosabiedrības dokumenti, kas apliecina lidojuma atcelšanu, kā arī papildu dokumenti, kas apliecina, ka jums nav iespējams nokļūt galamērķī.

    Vilciena, autobusa vai prāmja atcelšana, ja tajā pašā dienā nav pieejami citi reisi. Jums būs jāiesniedz dokumentācija, kas skaidri parāda, ka pārvadātājs tajā dienā nedarbojās, piemēram, uzņēmuma vietnes ekrānuzņēmums vai saite uz pārvadātāja oficiālu paziņojumu.

    Apstākļi, kas jāizskata atsevišķi

    Šādu apstākļu gadījumā nav jāiesniedz dokumenti, taču mūsu speciālisti izskatīs katru gadījumu, lai noteiktu, vai apstākļi jūs ir tieši ietekmējuši.

    Open Homes rezervācijas,, kas ir atceltas. Papildu informācija par Open Homes.

    Dabas katastrofas, teroristu darbība un pilsoņu/politiski nemieri, kuru dēļ viesis nevar izceļot vai ieceļot, vai arī kuru dēļ viesu uzņemšana ir bīstama.

    Epidēmiska slimība vai saslimšana, kas pēkšņi skar reģionu vai veselu cilvēku grupu. Tas neattiecas uz attiecīgajam apgabalam raksturīgajām slimībām, piemēram, malāriju Taizemē vai tropu drudzi Havaju salās. Jebkādas mūsu politikas izmaiņas attiecībā uz slimības uzliesmojumu un politikas piemērošanas jomām tiks noteiktas, pamatojoties uz Pasaules Veselības organizācijas un vietējo iestāžu paziņojumiem.

    Ceļošanas ierobežojumi, ko noteikusi valdība, likumsargājošā iestāde vai bruņotie spēki un kas ierobežo ceļošanu uz vai no mājokļa vai piedzīvojuma atrašanās vietas.

    Brīdinājumi par drošības draudiem, kas izdoti par mājokļa vai piedzīvojuma atrašanās vietu vai vietu, no kuras izbrauc viesi.

    Pamata komunālo pakalpojumu darbības pārtraukumi, kas ietekmē mājokļa vai piedzīvojuma atrašanās vietu.

    Izmaiņas vīzu vai pasu prasībās, kas padara neiespējamu nokļūšanu galamērķī. Tas neattiecas uz nozaudētiem vai nederīgiem ceļošanas dokumentiem.

    Kā rīkoties turpmāk

    Ja esat pārliecinājies, ka jūsu apstākļi atbilst iepriekš norādītajām prasībām, vispirms atceliet savumājokļa rezervāciju vai Airbnb piedzīvojumu. Ja esat viesis vai piedzīvojuma dalībnieks un uz rezervāciju attiecas atzīti attaisnojošie apstākļi, jūs saņemsiet paziņojumu, ka varat to atcelt bez sankciju piemērošanas, un saņemsiet pilnu atmaksu, ja esat viesis.

    Ja rezervācija netiek automātiski noteikta par prasībām atbilstošu, izmantojiet rezervācijas atcelšanas procesu un pēc tam sazinieties ar mums, lai iesniegtu pieprasījumu. Mēs palīdzēsim veikt turpmākās darbības: jums būs jāiesniedz nepieciešamā dokumentācija un jāgaida, līdz mūsu komanda izskatīs jūsu gadījumu. Pieprasījumi ir jāiesniedz 14 dienu laikā no atcelšanas brīža.

    Piesakieties, lai saņemtu personalizētu atbalstu

    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Reģistrēties