Pamācība
•
Viesis vai dalībnieks
Ja saimnieks lūdz jums atcelt rezervāciju
Ja saimnieks lūdz jums atcelt rezervāciju
Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.
What to do if your Host asks you to cancel
If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.
What happens if your Host cancels your reservation
If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Viesis vai dalībnieks
Ja saimnieks atceļ rezervāciju
Ja saimnieks atcels jūsu rezervāciju, saņemsiet atmaksu pilnā apmērā. Ja rezervācija tiks atcelta 30 dienu laikā pirms reģistrēšanās, mēs ju… - Saimnieks
Saimniekiem piemērotā atcelšanas politika
Tā kā atceltas rezervācijas var izjaukt viesu plānus un mazināt Airbnb kopienas uzticamību, saimniekiem tiek piemērotas sankcijas par rezerv… - Viesis vai dalībnieks
Saimnieku un rīkotāju, kā arī viesu un dalībnieku drošība
Lai gādātu par drošu uzturēšanos mājoklī, dalību piedzīvojumā un saskarsmi, mūsu kopienā nav atļautas noteiktas darbības un uzvedības veidi.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties